برای داشتن پوستی درخشان :
نوشته شده توسط : تانیا

برای  داشتن پوستی درخشان :

اگر می خواهید پوستی درخشان داشته باشید، ضرب المثل قدیمی «شما همان چیزی هستید که می خورید» هرگز صادق نبوده است. نکات متخصص تغذیه به شما کمک می کند تا پوست خود را از درون به بیرون تغذیه کنید.روش های خلاقانه برای تمرین انگلیسی

چگونه می توانم به پوستی شگفت انگیز برسم؟

همه افراد کرم یا درمان مورد علاقه صورت خود را دارند، اما نمی توان انکار کرد که پوست زیبا با تغذیه از درون شروع می شود. سلول‌های قدیمی‌تر پوست دائماً در حال ریختن و جایگزینی هستند، که به این معنی است که تامین مداوم مواد مغذی برای پشتیبانی از این چرخش سریع ضروری است. تعادل صحیح غذاها را بخورید تا پوست خود را تغذیه کنید و به نرمی، لطافت و بدون لک آن کمک کنید.

گفته می‌شود، همان‌قدر که ممکن است سعی کنیم در برابر آن مقاومت کنیم، پوست ما به طور طبیعی پیر می‌شود. چین و چروک ها و لکه های پیری اجتناب ناپذیر هستند، اما پیری پوست ممکن است با قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، تخت های برنزه کننده، صابون های خشن، مواد شیمیایی و رژیم غذایی نامناسب تسریع شود. با در نظر گرفتن این موضوع، یک رویکرد جامع نگر بهترین است.

با خوردن یک رژیم غذایی متنوع و متعادل از جمله میوه ها و سبزیجات غنی از آنتی اکسیدان، چربی های سالم از ماهی های روغنی و مغزها و آبرسانی کافی، با پوست خود به خوبی رفتار کنید و تغذیه خود را بهینه کنید.موضوعات جالب برای تمرین زبان انگلیسی

1. هر روز حداقل پنج وعده میوه و سبزیجات بخورید

میوه ها و سبزیجات حاوی آنتی اکسیدان های قوی هستند که به محافظت از پوست در برابر آسیب های سلولی ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کنند. این رادیکال های آزاد ممکن است در اثر سیگار کشیدن، آلودگی و اثر نور خورشید ایجاد شوند.

یک رنگین کمان از میوه ها و سبزیجات رنگارنگ بخورید و حداقل پنج وعده در روز را هدف قرار دهید. بتاکاروتن موجود در میوه ها و سبزیجات نارنجی رنگ مانند هویج، سیب زمینی شیرین و کدو تنبل و لوتئین موجود در کلم پیچ، پاپایا و اسفناج هر دو برای رشد طبیعی سلول های پوست و رنگ پوست سالم مهم هستند.





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: